Sayfalar

24 Ağustos 2010 Salı

sadece 1 gun sonra daha

bazen yemegi cok kacirdigimda sisen karnimla karsilasirsam ayna karsisinda 1-2 saniyeligine de olsa aklimdan gecerdi, hamile olsam boyle bisi olcakti herhalde diye. hangi kadinin aklindan gecmedi?
1 ayi hamilesiz gecmeyen bir sirkette 4 seneyi askin suredir calisiyorum, ablam en yakinim canim cigerim beni teyze yaptigindan beri bir cocugun buyumesine birebir tanik oldum ve anne/anane hikayelerini saymiyorum bile. oyle sehir efsaneleri dinledim ki, yazacagim, soyleyecegim herhangi bir sey artik cok klise gelmeye basladi, agzimdan daha cikmadan. herkesin yasadigi ayni seyi tekrar kendim de yasiyormusum gibi hissetmek cok sinir bozucu. ama belki de su asamada 2 mide bulantisi 1 ruh dalgalanmasi arasinda gidip gelmekten dolayi hamileligin buyuleyici olan biyolojik tarafini kesfedemiyorumdur. bilmem.
Dikkat ettiniz mi, gunleri saydigimi soyledigimden beri sadece 2 gun!!!! gecti, simdi inandiniz mi bana! gecmiyor iste gecmiyor.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder