Sayfalar

3 Eylül 2010 Cuma

10 Hafta+5 gun

Sonunda bekleyemeyisimize yenilerek 1 gun erkene aldik doktor randevumuzu. Normalde cumartesi sabahi ac karna gitmeliyken cuma aksami iş çıkışı gayet tok karna soyunup yataga gectikten sonra siz diyin yarim saat ben diyeyim 1 saat gecti gibi geldi. bu durumda kocam araya girerek 3 dakikayi gecmedi nazli, abartma:) demek isteyecektir pek tabi. Doktor geldi, genel hal hatirlar soruldu, ve ultrasonda karnimin uzerinden ayarladi aletini, veee dunyanin en tatli, en minik, en mukemmel , en tarifi imkansiz varligini gordum aletin karnima degdigi ilk salisede. ustelik mini minnacik el ve ayaklariyla--evet 10. haftada belli oluyor artik bu uzuvlari-- hareket halindeydi surekli bir ileri bir geri. 3 boyutlu baska bir formatta da gormeye calisti doktorumuz ama ben bir sey anlamadim, aklima kazindi ilk goruntusu, hala da gitmiyo:)
ve evet ogrendik ki 10 hafta 5 gunmus. yani internette fln arastirirsaniz son adet tarihinizden itibaren haseplarlar hep, benim bu tarihten 2 gun eksik.
3 ayin bitmesini bekleyemeden ama ailelerimizden baska hickimseye de soylemeyecegimizi tembihleyerek birbirimize,  once benim aileme, sonra da kocamin ailesine -tabiri caizse-kosarak mutlu haberimizi verdik. herkesin gozu doluyo, mutlu saniyeler, hayalller, hayaller..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder