Sayfalar

10 Kasım 2010 Çarşamba

ilk hareket!

2 haftadir yavas yavas hissetmeye basladim ufakligin hareketlerini icimde, ama internette okudugum seyler yuzunden emin olamiyordum, ilk hamilelikte cunku karisirmis gaz hareketleriyle bebisin hareketleri. ama simdi eminim:) biraz once de babasi ilk defa hissetti: dun oglen 2de birden kabak tatlisi aserdim, canim annem hemen yapti aksamina. bugun de yemekten sonra yedim 2 parca, ve suaralar en sevdigim diziyi (the good wife) seyretmekteyken birden harket etti bizimki, kocam koydu karnima elini hizla ve nerdeyse heyecandan ucmak uzereydi suana kadarki en kuvvetli haretlerinden birini hissettiginde, hemen annesini aradi heyecandan yerinde duramayarak. ben de cok heyecanlandim, simdi artik iyice emin oldum, her hareketini hissediyorum bazen is yerinde bi arkadasimla konusurken, bazen yemek yerken..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder