Sayfalar

11 Aralık 2010 Cumartesi

24. hafta

5,5 ayi doldurduk ve artik bebegimin hareketleri iyice belirginlesti, ilk baslarda sadece minik "bump"lar seklide hissediyordum, simdi artik el ve kollarini, ve basini hissedebiiyorum. bazen yer degistiriyor tumuyle, asagiya ya da yukariya kayiyor, cok garip bir his! :) artik sanirim seslere bilincli tepki de vermeye basladi, gecen aksam yattiktan hemen sonra acaip hareketlendi, simdiye kadar hic yapmadigi kadar. acaip garip hissetim, ve babasinin konusmaya basladigi dakika icinde sakinlesti.. artik nasil yorumlarsaniz...
sirkette cocugu olan kadinlardan hep soyle tepkiler aliyorum: "- en azindan icinde guvende, gittign her yere onu da goturuyosun!" saniyorum dogumdan sonra cocuga karsi ozlemi anlatiyorlar, calisan kadinlar. zaten herkes kendi hikayesini paylasmak, kendi cocugunu anlatmak icin firsat kolluyor. bazen sadece farkli bir konu hakkinda konusmak ve dusunmek istiyorum, izin yok:) artik hamileyim ya, artik hamilelik, cocuk ve aile konulari disinda bir sey dusunmezmisim gibi davraniyor is yerindeki herkes.. bense bunu ayirmak istiyorum. evlendigimizin hemen ertesinde yeni soyadina alisamamam gibi bir his.. suana kadar bildigim nazli bir anda yok olacak ve bambaska bir kimlik mi ortaya cikacak/cikmali... bence zamanla harmanlanacak, ama zamanla.. bu sebeple hamilelegiin 9 ay surmesi ne kadar olmasi gerken bir sey.. alisma suresi.. daha kisasi olmazmis gibi geliyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder