Sayfalar

16 Aralık 2010 Perşembe

Seker yuklemesi

sabah normalden erken uyaniyorum, ac karna seker yuklemesi yaptirmak uzere hastanaeye dogru yola cikiyorum. 22-24. haftalarda yapilirmis, ve doktorum diyor ki bu ayki muayene bunun icin, testi mutluaka yaptirmalisin kontrole gelmeden once. yarim saat yeter saniyorum, oradan ise gidicem cunku gec kalmak istemiyorum. gider gitmez kanimi aliyorlar, ve sekerli mi sekerli koca bir bardak su iciriyolar. 1 saat sonra tekrar kanimi tekrar alacaklarini soyluyorlar. boyle planlamadigim icin hemen ofisi arayip haber veriyorum, bir de yakin arkadasimi, haber vermek icin, bugunlerde daha bir merak eder oldu beni biraz gec kalsam ofise. gozumu korkutuyor, o annesiyle gitmis zamaninda bu islem icin, 1 saat sonunda da basi donmus. bende bir de ustelik araba var. endisem sadece 1 saniye suruyor, bir laboratuarin gunluk sabah isleyisine sahitlik ederken kitabima gomuluyorum: Ask Uzerine by Alain de Botton.
askin degismeyen kurallarini saskinlikla okurken ben, bir yandan kulak misafiri oluyorum laboratuar calisanlarinin aralarindaki sakalasmalarina. ablami hayal ediyorum 2 sene sonra boyle bir laboratuarda, trabzondaki zorunlu hizmetini bitirir bitirmez. Buarada seker yuklemesi bebegime yapilmis gibi hareketleniyo icimde, elim karnimda her seferinde tebessumume engel olamiyorum, huzur doluyum.
derken 1 saat doluyor, tekrar kanımı alip kek ve meyve suyu veriyorlar, ama almiyorum arabamdaki sutumu ve annemin kurabiyelerinin dusuncesiyle, acliga tahammulsuzlugumden hazirlikliyim. kendimi yokluyorum yavasca yururken, hic bir bas donmesi yok. hamileligin olayi bu, ortak belirtiler gosterilebilir, ama hepsi kisinin  kendisine oyle has ki, hic bir belirti ortak olmayadabiliyor.
arabaya gidip, acele etmeden kahvaltimi yapiyorum, oracikta, hastanenin onundeki otoparkta.
seker yuklemesinde olmasi normal en ust seviye 140, eger 140tan yuksek cikarsa bir de 3 saattlik bir seker yuklemesi yapiliyormus.
benim sonucum 108, tatli yemege devam! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder