Sayfalar

27 Şubat 2011 Pazar

35. haftanın sonu, yatak ve araba

sonunda yatagini hallettik ufakligin, mothercare den 60-120 boyutlarinda besikten buyuk ama standart boy 70-140tan kucuk, ve beyaz su bazli boyali yatagimizi aldik. o kadar boyasiz olsun boyasiz olsun diye cigirip sonra gidip boyali yatak al, is mi bu da. ama bir ama var, o da boyanin kokmuyor olmasi, dolayisiyla havalandirmaya ihtiyac olmayacagi. fiyat da cok uygundu ve ben dolastikca beyaz yataklara bayildim. ayni gelinlik bakarken kabarik olmasin diye baslayip bulundugum magazadaki en kadarik gelinligi alip cikmam gibi oldu. dogalliga ne denli onem verseniz bile bir noktada akliniz çelinebiliyor iste:)
neyse ki araba konusunda 1000 lira uzeri mclaren gibi marka urunlere kaymadik, ve yine mothercare den promosyonda renkli cizgili  sevimli arabamizi ve de hastane cikisi icin gerekli "ana kucagi" mizi aldik. sona birakmak istiyordum ama ben ve kararsizligim sebebiyle artik korkmaya baslamistim yetismicek diye, nasil rahatladim anlatamam :)
simdi ver elini 2-3 haftalik tatil :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder