Sayfalar

21 Şubat 2011 Pazartesi

kafa-dagitici

 Bir "Trilogy" olan bu serinin ilk kitabi "Ejderha Dovmeli Kiz" ismini ilk defa film festivalinde filminde gormustum, filmi seyretmemis olsam da carpici bir ismi oldugu icin akilda kalici. Aylar sonra Evren satin aldiginda dudak bukup evin bir kosesine atmistim, tum diger "best seller" super populer yabanci kitaplara yaptigim gibi. sonra hamile kaldim :) komik bir baglanti :) ama gercekten nasil basladim okumaya bilmiyorum ama hamileligin o tedirgin, belirsiz, heyecanli ama saskin, henuz ortada fol yok yumurta yok donemi olan ilk 3 aylik surecte, kafami dagitmaya, hayatimi yavaslatmaya, beni baska bir dunyay goturmeye o kadar yardimci oldu ki, ben stieg larsson in muptelasi oldum resmen. gunduz ofiste oldugum sure boyunca biran once eve gelip okumak icin yanip tutustum, oyle surukleyici bir hikaye!
ve filmi vizyona girdi. kitabindan bu kadar zevk almis oldugumdan filmini de ayni heyecanla beklemistim ama tam bir hayal kirikligi.

Derken serinin ikincisi cikti: "Atesle Oynayan Kiz". İlkinden daha surukleyici, daha karmasik bir hikaye, yarisina kadar neler dondugunu mumkun degil tahmin edemiyorsunuz, sonra yavas yavas cozuluyor tabi. Ben 2.sine gecmisken EVren de 1. ye baslamis durumda, ayni heyecana o  da kaptirdi, surekli tahminlerde bulunuyor, "poker face" olmaya calisiyorum, super zevkli :)
 Ve gecen seneki IF'te sanirim 2. sinin filmi geliyor, her ne kadar bir kitap/film kolik arkadasim Asli filmde uyusa da ben 1.sinden daha basarili buluyorum filmi--herhalde beklentim dusuk-- tabi yine de bir suru guzel bolumu "cut" etmelerinden dolayi kitabin lezzetini barindiramiyor.

ve yaklasik tum hamileligim boyunca! bekledigim serinin 3. su cikiyor subatin ilk haftasi:"Ari Kovanina Comak Sokan Kiz" ve benim de sevgililer gunu hediyem belirlenmis oluyor! :) Her ne kadar son 2 ayimi bebegimle ilgili kitaplar okumaya adamis olsam da kendimi ve her ne kadar sevgilime almis olsam da bu kitabi, bekledigimiz seyrinde gitmeyen bebegimizin hareketi sebebi ile kafami dagitmaya ilac gibi, hizir gibi yetisiyor.

herkesin kafasini dagitma yontemi farkli ama surukleyici bir romanla kendi kafasindan uzaklasabilenler icin muthis bir ilac, aklinizda olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder