Sayfalar

29 Mart 2011 Salı

39 + 4 hafta

yakinlarda uzaklara gidicek bir arkadasimla birlikte cok duygusal gecen bir gecenin sonunda eve geliyorum, geciktirmeden uyku haline burunuyorum, gunlerdir yine kesik kesik uyumusum. kasilmalar geliyor.. hep geliyordu diye basta cok onemsemiyorum, bir de doktorumuz carsambaya kadar sehir disinda olacagini acikladigindan beri kendimi de ufakligi da bu 3 gun hicbir sey yapmamaya! hazirliyorum. ama kasilmalar siklasmaya basliyor, zaman tutuyoruz Evrenle, 15 dakikada bir oldugunu goruyoruz ama bu sırada ufaklik kendini kaybetmis bir sekilde hareketleniyor, oyle ki Evren "canavar nasil" diyor sabah. gecenin belli zamanlari kasilmalar uyandiriyor beni, ama sabah oluyor ve hala hamileyim :) simdi regl agrisina benzer agrim var sadece, ayagima corap gecirip battaniyeye burunuyorum, regl oldugumda nasil yaparsam, sicak tutmaliymisim gibi hissediyorum, iyi geliyor gercekten de. bugunu de gecirmem lazim, ama sanirim eli kulaginda artik..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder